menatap matamu
Blog Widget by LinkWithin

ORDER KAT SINI YA!

Nama:
No Telefon
Alamat:
Email Address:
Delivery a.Pos Ekspress = RM2
b.Pos Ekspress = RM3
c.Pos Ekspress = RM4
d.Poslaju minimum = RM6.00
d.Kurier (sehingga 8kg) = RM10
E.Self Collect
Barang nak di order..Soalan?

This contact form was created by Freedback.

Sunday, March 28, 2010

WADUH DUH.. AKU SUDAH JADI JUTAWAN MEE SEGERA!!!Musti kena eksyen banyak ni..

Sementara belum berbelanja..panaskan tangan dulu.


Dalam bas Star Shuttle Xpress..4 jam wehh

Posing time di LCCT.

My famili...manalak anak teruna aku ni?

Anak2ku posing bersama Pak MEK DI

Troli jadi bahan permainan semasa proses menunggu utk chekin.
Perjalanan dengan pesawat(bak kata org indon) hampir 2 1/2 jam.Tiba di airport Juanda,kami disambut oleh Pak Imam(driver) yang telah ditempah semasa di M'sia lagi.Perjalanan selama 5 jam lagi terpaksa kami tempuh..huhu..

Hotel ni bagus bangat..permisi mbak...silakan mbak..MBAK??huhu..
2 mlm di sini,kadar sewaan amat berpatutan ditambah dgn layanan mesra kakitangannya.
Terletak di Madiun.

Silakan mbak-mbak semua,kita jamu mata di sini.Makanannya enak bangat.

Entrance for 'strangers' 10usd,for foreigner 9,000 rupiah (rm3.46) Jauh bezanya tu..

Mbak2 penjual dengan barang dagangan mereka.Tak dilayan susah,dilayan lagi susahhhhh..
Kopak duit aku!

Bersama kereta sewa(innova).Mobil inila yang banyak berjasa sepanjang 5hari kami di sana..Pak supirnya Bapak IMAM..makasih pak,bawak kami jalan2.(tegeliat lidah i..)

Makan siang di Jejamuran di Yogyakarta.Masakannya semua berasaskan jamur(cendawan).Pada bahagian belakang restoran unik ni ada ditempatkan satu kawasan penanaman cendawan.,Masakan segar dari ladang!


Hotel ke 2 pilihan kami untuk menginap..Agak kurang puas hati,tiada bekalan air panas,kemudahan kureng' dan layanan kurang mesra.(Maaf pak terpaksa berbicara seperti ini.)
Antara barangan yang sempat di'snap'.Jom sesape nak naik speda akak bawak bersiar-siar di belakang rumah..(wakaka...gelak sorang2 sampai terguling-guling)

Nasihat akak if uols bercadang nak menyewa kereta sewa.Orang-orang di Indonesia bersopan santun, tetapi tidak semasa di jalanraya.Kebanyakan mereka sangat pro apabila memotong kenderaan lain.Bunyi hon yang sentiasa kedengaran dah jadi perkara biasa di sana.Lau kat cni kita asik hon aje mau makan penampo cap tapak tangan.Nak memotong ho,selepas memotongpun hon jugak,seolah2 mengucapkan terima kasih coz bagi laluan ke tepi.Nak memotong kiri atau kanan tak jadi hal..yang peliknya walaupun pemanduan mereka sebegitu, sepanjang kami di sana tak berjumpa satu kemalanganpun.

Ok back to Malaysia again,i miss my country,miss my home..miss my beloved customer..Muahhhh muahh!

No comments: